GOOITZ inspireert, motiveert, stimuleert en bindt door met haar omgeving voortdurend op positieve wijze te werken aan het bereiken van het gezamenlijk doel. De partij voor het delen van kennis met experts of onder elkaar.
GOOITZ wil bewustwording creëren ten aanzien van klantwaarde bij bedrijven en inzicht geven waar kansen liggen voor organisaties, producten en of diensten. Mooie concepten bedenken, maken en uitvoeren.
GOOITZ heeft eigen groot, kwalitatief netwerk opgebouwd. In de afgelopen jaren heeft ze meerdere projecten en concepten opgeleverd voor uiteenlopende opdrachtgevers in loondienst. En is in haar vrije tijd bij meerdere initiatieven betrokken waarbij waardevolle kennis wordt opgedaan.
Founder en initiator van het Woefstok Festival, een lifestyle event voor honden en baasje, samen met Inez van der Voet. Initiator van Single Shot movies, geënsceneerde (reclame)fotografie en is een samenwerking tussen fotograaf Ron Greve en art director Ingrid Zijwind. Kijk voor meer informatie op Linkedin.
GOOITZ zet haar netwerk en expertise in om een significante bijdrage te kunnen leveren aan de groei en professionaliteit van organisaties, mensen, producten en diensten waarvoor zij werkt. En op authentieke wijze dit netwerk opbouwen en onderhouden.
GOOITZ biedt organisaties en mensen een nieuwe kijk op hun omgeving en hoopt op termijn een grote bijdrage te leveren in het anders leren kijken.
ambitie
Mensen leren echt te kijken en kansen laten ontdekken. Enthousiasmeren, motiveren, stimuleren en verbinden door voortdurend op positieve wijze te werken aan het bereiken van het gezamenlijke doel. Flexibel waar nodig, doorzetten en op creatieve wijze oplossingen te bedenken voor vraagstukken die op mijn pad komen.
Vooruit kijken en mogelijkheden van nieuwe ontwikkelingen op verschillende terreinen, zoals online, en mobiele ontwikkelingen in de markt, maar ook consumententrends, aan te bieden organisaties en bedrijven. En mogelijkheden ook concreet te maken, om er daarna handen en voeten aan te geven.
Een rol als aanjager van een (nieuw) project of concept is mij op het lijf geschreven. Door mijn drive weet ik collega ondernemers, opdrachtgevers en anderen daarin mee te nemen.
persoonlijke interesses
Ik woon in Zwolle, een zeer aangename stad. Ik vind New York een te gekke stad vol van inspiratie, Ameland het mooiste Waddeneiland.
Ik houd van zee, ben verslaafd aan mn I-phone en vind vrienden in levende lijve ontmoeten belangrijk. Ik heb een passie voor nieuwe media en de plaats die het inneemt in onze maatschappij, ben geïnteresseerd in het transformatietijdperk en hoe cultuur en technologie elkaar versterken. Ik skate soms en stap wel eens op mijn mountainbike.
Ik ben gek op spruitjes, gegrilde gamba’s en oesters zijn verrukkelijk. Ik houd van een glas wijn, maar ook drankjes met vodka gemixt.
Ik ben niet bang aangelegd, vind Pulp Fiction een toffe film en Erykah Badu is een fantastische zangeres, ik vind Roisin Murphy haar muziek heerlijk en ik dans graag. Kraftwerk maakt vette muziek en Jimmy Hendrix is een held.
Dol op Kunst, fan van het werk van mijn vriend Gestift (artiest) . Ik vind Jackson Pollock geweldig, Picasso verrassend en Jean Michel Basquiat inspirerend. Ik heb grote bewondering voor Brian Singer’s project “1000 Journals” en ben het eens met zijn motto “engage through inspiration”.
Ik heb een grote drang om elke dag te leren en houd van uitproberen en word graag uitgedaagd anders vind ik gauw iets saai.
Ik vind het heerlijk om in beweging gezet te worden en om mensen in beweging te zetten. Ik ben eigenwijs, maar ook sprankelend, dynamisch, energiek, opgewekt, uitbundig en veelzijdig.
Inspiratie blog
- algemeen (80)
- blind boxed art (1)
- de genereuze stad zwolle (15)
- eigen concepten (32)
- eten en drinken (5)
- helden (7)
- inspiratie (47)
- kindperspectief (4)
- klantbeleving (19)
- kunst (25)
- mode (4)
- muziek (4)
- organische gebiedsontwikkeling (31)
- placemaking (28)
- quotes (2)
- reizen (10)
- retail (11)
- schone ijssel (4)
- spontane stad (40)
- stad op ooghoogte (8)
- wonen (5)